HET KLANTENBESTAND VAN SWITCHPHONE

SwitchPhone beschikt over een breed en tevreden klantenbestand. De klanten van SwitchPhone variëren van kleine ondernemingen, zelfstandigen tot bedrijven met pieken in het aantal telefoontjes of firma’s die dag en nacht bereikbaar moeten zijn.


Kleine ondernemingen en zelfstandigen

Kleine ondernemingen en zelfstandigen maken voornamelijk gebruik van SwitchPhone omdat ze vaak niet over een fulltime receptioniste beschikken of omdat ze tijdens afspraken op kantoor of buiten de deur moeilijk zelf de (mobiele) telefoon kunnen beantwoorden.


Bedrijven met pieken in het aantal telefoontjes

Daarnaast behoren bedrijven met pieken in het aantal telefoontjes tot het klantenbestand van SwitchPhone. Deze bedrijven schakelen SwitchPhone vaak in bij belacties e.d.


Technische bedrijven

Bedrijven die ’s avonds, ’s nachts of het weekend bereikbaar moeten zijn, maken veelal gebruik van de telefoondiensten van SwitchPhone. Zo behoren technische servicebedrijven (vanwege mogelijke storingsmeldingen) en ondernemingen met personeel in landen waar buiten de Nederlandse kantooruren wordt gewerkt, voornamelijk tot het klantenbestand van SwitchPhone.

Testimonials

 

trade-design-promotionals.jpg 

Al vele jaren maken wij, naar volle tevredenheid, gebruik van Switchphone.
Aangezien wij vaak op afspraken buiten de deur zijn is Switchphone voor ons een ideale partner om op professionele en vriendelijke wijze alle inkomende gesprekken op te vangen.
Van onze klanten en internationale leveranciers krijgen wij ook regelmatig positieve feedback over de service van Switchphone.

Sander Hilbrink Eigenaar 12trade

 

thuiszorg.pngGebruikt SwitchPhone sinds 1990

 

Wij zijn dit jaar 2016 als Care Company Thuiszorg ons 26ste jaar van samenwerking ingegaan met Switch Phone.
Onze ervaring met Switch Phone is dat zij snel handelen, beleefd en vriendelijk zijn naar onze klanten, duidelijke overdracht en communicatie naar ons en…..zeer betrouwbaar!
Dianne Luykx Directeur Care Company Thuiszorg

 

hellebrekers.png

 

Wij, Hellebrekers Technieken te Nunspeet, zijn een installatie bedrijf met ruim 170 medewerkers.
Hellebrekers Technieken biedt een 24 uurs service voor een optimale dienstverlening.
Om dit in goede banen te leiden en onze monteurs te ontlasten hebben wij de hulp ingeroepen van SwitchPhone.
De werkwijze van SwitchPhone is helder en accuraat.
De storingen na werktijd worden aangenomen door medewerkers van SwitchPhone.
Na een sms-je aan de dienstdoende monteur, wordt de monteur ook persoonlijk door de medewerker van SwitchPhone gebeld over de gemelde storing.
Elke ochtend krijgt de serviceafdeling overzicht van de gemelde storingen van de afgelopen avond/nacht.
Mochten er wijzigingen zijn in het werkschema van onze servicemonteurs is het via de mail eenvoudig door te geven en wordt deze melding accuraat opgepakt door SwitchPhone.
Het contact en de werkwijze van SwitchPhone wordt door de monteurs alsmede het administratieve personeel als uiterst prettig ervaren.

 

logo-4-lunch.jpg Gebruikt SwitchPhone sinds 2010

Nu ook wij steeds meer naar een 24 uurs economie gaan en klanten meestal direct een antwoord willen hebben is Switchphone voor ons een verlengstuk van onze service. Er wordt 24 uur per dag opgenomen en onze klanten hebben niet de ervaring van een antwoordservice. Sterker nog vaak hoor ik onze klanten zeggen dat zij “een van onze collega’s” hebben gesproken. Dit geeft precies aan waarom wij zo tevreden zijn over de service en samenwerking die wij met Switchphone hebben!

 

Domino logo Gebruikt SwitchPhone sinds 2015

 

Domino Benelux is op zoek gegaan naar een partner om ervoor te zorgen dat Domino Benelux 24/7 bereikbaar is voor onze klanten. Dit is nodig om onze klanten te kunnen voorzien van technische ondersteuning aangezien Domino leverancier is van industriële codeer apparatuur van productie bedrijven die vaak 24/7 produceren.
In samenwerking met Switchphone is er een op maat gemaakt werkproces opgesteld, zodat beide partijen exact van elkaar weten wat er van elkaar verwacht wordt als het kantoor gesloten is.
Hoofdoel is om een optimale bereikbaarheid te creëren ,zodat onze klanten buiten kantooruren toch technische ondersteuning kunnen krijgen. Indien een klant belt dan beantwoord Switchphone de klant uit naam van Domino en zorgt ervoor dat de klant in contact komt met een technisch specialist die storingsdienst heeft.
De samenwerking verloop soepel en de dagelijkse rapportage vanuit Switchphone omtrent de aangenomen telefoongesprekken helpt ons om een goed inzicht te krijgen van de activiteiten na sluitingstijd.


Neem contact op

Wilt u als bedrijf of als zelfstandigen ook gebruik maken van de diensten van SwitchPhone? Bel 035- 69 29 222 voor direct contact of stel deze via het contactformulier. SwitchPhone beantwoordt uw vraag zo spoedig mogelijk.