Over

Wat SwitchPhone voor u kan doen

SwitchPhone kan ervoor zorgen dat uw bedrijf altijd goed bereikbaar is door uw telefoon te beantwoorden op momenten dat u daar zelf niet toe in staat bent of het u ongelegen komt. Daarmee is SwitchPhone een uitkomst voor bedrijven die niet beschikken over (voldoende) personeel om de telefoon continu te bemannen. Niet voor niets werkt SwitchPhone veel voor kleine ondernemingen en zelfstandigen, onder wie velen met vrije beroepen. SwitchPhone neemt de telefoon aan met de naam van hun zaak, alsof er intern wordt opgenomen, en brengt van elk gesprek op de afgesproken wijze verslag uit.


Vanwege de 24-uurs-service maken ook servicediensten en technische bedrijven gebruik van SwitchPhone. (Dreigende) calamiteiten zoals storingen moeten immers direct doorgegeven worden om ze snel te kunnen verhelpen. SwitchPhone neemt voor deze bedrijven de boodschap aan en verwerkt de melding volgens het afgesproken protocol, bijvoorbeeld door het ontvangen bericht door te geven aan de betreffende productgroep, de dienstdoende monteur of een manager. En de eerstvolgende werkdag informeert SwitchPhone de administratie of leiding van het bedrijf.


SwitchPhone is tijdens kantooruren ook uitstekend te gebruiken als overloop. Heeft Uw afdeling het (te) druk ? Het teveel aan inkomende telefoongesprekken wordt doorgeschakeld naar SwitchPhone. Wij nemen de gesprekken aan, noteren de noodzakelijke gegevens en mailen naar Uw afdeling. Dit ontlast en biedt Uw klant toch service.


Natuurlijk is SwitchPhone als continudienst ook handig voor ondernemingen met werknemers in het buitenland die als gevolg van een tijds- of cultuurverschil aan het werk zijn als hun bedrijf gesloten is.


Houdt u wel campagnes met telefonische respons? Ook daarvoor is SwitchPhone een uitkomst. U hoeft dan niet voor extra telefoonlijnen en/of personeel te zorgen, want SwitchPhone heeft die in huis en noteert alles wat u van de respondenten wilt weten: hun NAW-gegevens en hun bestelling, aanvraag of reactie.


SwitchPhone ging — als tak van een bedrijf dat de telefonische dienstverlening voor huisartsen en andere groepen in de gezondheidszorg verzorgt — van start in 1982 en heeft dus veel ervaring als berichtenservice voor het bedrijfsleven.